Tuesday, September 27, 2016

My 60 sekondes binary options trading style

voordele van 60secs beurs: vinnige wins meer handelsgeleenthede meer wisselvalligheid wanneer die verlê is stadig meer soliede Prys Aksie setups, ten minste vir my moet jy vinniger as die gewone ambagte wees baie keer kan jy 'n inskrywing mis jy kan gulsig en los alles geword baie sê wat dobbel (Ek Don t glo nie, as jy 'n plan en dissipline) Nou, laat ons gaan na die Techical ontleding. Ek glo dat die mees soliede en die "holly graal" dat baie mense is op soek na (maar hulle verstaan ​​dit nooit) is Prys Aksie. Ek Don t beteken kandelaars patrone, ek praat oor hoe die prys dade in sommige spesifieke vlakke. Hierdie vlakke kan wees Support / Weerstand, Daily spilpunte as S / R, Fibos en uitbreidings as S / R, Harmoniese Patrone, Hoof & amp; Skouers, Double Top / Bottom Patrone, verandering van polariteit (a ondersteuning word 'n weerstand en die teenoorgestelde). Dit is wat ek noem "suiwer PRYS aksie" en dit is iets wat jy gee jou die geleentheid om handel te dryf met of teen die tendens en bly winsgewend te maak. aanwysers: Oor die aanwysers, ek het 'n eenvoudige ding om te sê. Daar isn t 'n magie aanwyser, ISN daar t 'n magie stelsel wat jy ryk sal maak. So, die beste keuse is om op te hou soek na hulle en leer basiese prys aksie. Persoonlik, die aanwysers wat ek gebruik is EMO s (vir die identifisering van die tendens), CCI, RSI (vir die identifisering van oorgekoop / oorverkoopte van die bate), heelgetal s aanwyser (as bevestiging van S / R), Daily spilpunte en Daily Fibos Indië. Almal van hulle is eenvoudig aanwysers aan PA te bevestig en jy kan hulle vry te vind. Sommige Screenshots my vandag ambagte met behulp Prys Aksie vir die handel 'n ommekeer prestasie: 80% Kyk na die begin van die reghoek. Die prys na 'n groot beweging opwaarts druk die volle getal 1,51100 (die siaan lyn) en maak dan 'n groot beweging af. Die hele getal is nou ons weerstand. Prys maak 'n terug te kom en kom weer naby die heelgetal. Wanneer die prys van ons weerstand raak het ek die handel (die put pyl). Dit was ITM. Die doji ster hier is ons bevestiging. Jy kan maklik sien uit die EMO s (8 EMO is bo 4 EMO) dat ons in 'n down tendens. So, in hierdie geval die handel met die tendens. In die tweede kiekie het ons dieselfde situasie, maar nou is ons neem 'n oproep vir die tweede keer dat die prys toets ste heelgetal 1,27864 wat ons steun. In hierdie geval kan jy sien dat ons 8 tydperk RSI is onder 30 vlak. Dit beteken dat die bate is oorverkoop hierdie oomblik en dit is ons bevestiging. Ons moet wag vir 'n klein trek pak en dit comes. The volgende kers is green. ITM. Let daarop dat ons in 'n down tendens. Vriendelike groete, Meer 60 tweede binêre opsies handel strategieë artikels


No comments:

Post a Comment