Tuesday, September 27, 2016

Keith jones 60 tweede wins strategie - groot vraagteken v1

Keith Jones 60 Tweede Wins Strategie - groot vraagteken Oorspronklik gepos deur websalesabc " Ek het vir hierdie een . Dit was my e-pos aan Keith . By the way dit is nie suksesvol gelewer , sodat sê dit alles . Hi Keith Ek verstaan dat jy 'n baie moeite in hierdie plan . Maar . Dit werk nie. Ek het seker gemaak baie gemaklik met jou strategie voor lewendige probeer om dit te wees . In die eerste uur het ek $ 100, groot . Maar met later ambagte dinge verkeerd geloop het . Hoewel die euro VSA was ten gunste daarvan om met 73 % en ek tereggestel die ambagte presies soos per jou strategie , Ek het uiteindelik verloor stappe 5 twee keer in 15 minute . Al het ek begin met $ 300 en het tot $ 398,00 later dieselfde aand het ek het tot $ 182 . Dit is duidelik dat die stelsel nie " waarborg " sukses . Soos Ek is 'n ex valuta handelaar Ek is seker dit sal 'n paar meriete het as gekombineer met ander tegniese ontleding vaardighede .


No comments:

Post a Comment