Tuesday, September 27, 2016

Hoe word binary options regulasie verandering in die verenigde koninkryk

Advertising As 'n relatief nuwe beleggingsvoertuig, het binêre opsies gely aan 'n swak reputasie in die verlede. Deels as gevolg van die optrede van 'n klein minderheid van makelaars, maar ook as gevolg van hierdie opsies word beskou as dobbel in sommige jurisdiksies. Die regulatoriese landskap het aansienlik verander sedert die aanvang van binêre opsies, en dit gaan voort om te ontwikkel. In die Verenigde Koninkryk, veranderinge in wetgewing nou lyk baie waarskynlik, en verbruikers kan uiteindelik 'n mate van beskerming wat hulle nie voorheen geniet word aangebied. Binêre opsies kan binnekort geklassifiseer saam met ander finansiële instrumente om hulle in die finansiële hoofstroom. Regulering van binêre opsies makelaars tot nou toe, het gedaal grootliks tot die Ciprus Securities and Exchanges Kommissie (CySEC). Makelaars voldoening aan die CySEC regulasies (spesifiek die MiFID elemente) in staat was om hierdie "paspoort" gebruik om op enige plek in die EU handel. Die CySEC regulasies het 'n paar tande, en het beslis die veiligheid van handelaars verbeter. In terme van verbruikersbeskerming vir diegene wat in die Verenigde Koninkryk sou egter regulering deur die afneem Owerheid Finansiële (FCA) baie beter gemoedsrus gee en dit kan wees op die pad. Die Britse regering het voorheen links beheer van binêre opsies makelaars in die Verenigde Koninkryk na die Dobbel Kommissie. Dit klassifikasie het nie gehelp om die reputasie van binêre opsies, en ewe, die Wet op Dobbelary Kommissie is swak toegerus (en 'n gebrek aan 'n ware begeerte) aan makelaars effektief te reguleer. In die somer van 2015, die Britse regering begin met 'n konsultasie oefening om te oordeel of die regulering van binêre opsies beter hanteer word via die FCA. Relevante belanghebbendes, en die breër publiek, is gevra om hul standpunte oor waar regulering moet sit. Die konsultasieproses geëindig in Julie, en ons verstaan ​​dat die bevindinge in die vroeë 2016 gepubliseer sal word die algemeen gehou is van mening dat die regering wil self in lyn te bring met die res van die EU, in die klassifikasie van binêre opsies as finansiële instrumente, en nie as verbintenis. regsimplikasies Die belangrikheid van regulerende verantwoordelikheid te beweeg van die dobbel Kommissie om die FCA kan nie onderskat word nie. Sleutel vereistes van FCA regulasie is geneig om te sluit; • Geskiktheid tjeks (of 'n rykdom 'tjeks) om te verseker produkte is nie mis-verkoop • gesegregeerde fondse tussen makelaar rekeninge en die handelaar fondse • Geskilbeslegting prosesse Baie verantwoordelik makelaars sal reeds voldoen aan baie van die vereistes wat FCA regulasie bring, of in staat is om dit te implementeer sal wees. Dus is die werklike waarde in hierdie veranderinge sal wees in finaal verseker hoë standaarde van 'n makelaar wat in die Verenigde Koninkryk. Verbeterde kliënt beskerming, tesame met 'n groter respek vir binêre opsies, kan 'n groot toename in die gebruik daarvan te sien. 2016 kan 'n waterskeidingsjaar vir binêre opsies in die Verenigde Koninkryk vir al die regte redes wees.


No comments:

Post a Comment